luni, 27 februarie 2012

Martisoare

In primul rand trebuie sa spun ca sunt fericita pentru ca nu mai am atela la mana.Gata,acum trebuie doar sa fac masaje de recuperare.Si pentru ca imi pot folosi mana am inceput sa lucrez din nou.
Anul asta am avut si cereri pentru martisoare.Am cateva modele care sper sa va placa.Ambalajul imi place mult si le si pune mult in evidenta dar le si protejeaza.



Am facut si coliere trandafir care sunt foarte potrivite si ca martisor.

Am facut si cateva poze la florile facute anterior insa ambalate ca martisoare sau coliere cu snur din organza .
Pentru acest model ii multumesc lui Sweetie.



6 comentarii:

  1. Bravo!!!...ei da, ai lucrat ceva nu gluma...ai recuperat s-ar putea spune timpul pierdut!
    Succes la vanzari!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc,Modart.Urmatoarea postare e special pentru tine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Lindas suas flores!
    Adorei o colorido e o arranjo no acetato.
    Por favor retire a necessidade das palavras de confirmação. Parece que o Blogger não quer que postamos nossos comentários, pois temos que repetir várias vezes. Uma loucura!
    Abraços!

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Кармен, прекрасни са - нямам думи, много красиви неща си измайсторила...И при вас ли има мартенички, както при нас? Много здраве и радост да има за всички!

      Ștergere
    2. Март е месецът с подаръци за жени.И при нас има мартенички.
      И на мен ми харесва всичко което ти направищ.
      Честита Баба Марта!

      Ștergere